6 תשובות
אוי לא עוד לא שמעתי ונראה לי זה אסון למרות שלא אכפת לי כל כך
לא מכבד את ההמנון
בשום צורה זה לא יותר טוב וייצוגי מהמקורי
אנונימי
איכ בושה למדינה השיר הזה
לא הבנתי איך אפשר לשאול שאלה כזאת ברצינות ואז שמתי לב לגיל שלך.
ממש לא, ואפילו לא שמעתי אותו
לא אהבתי

יותר מהמקור? א-
מזעזע ולא נשמע טוב
אנונימית