3 תשובות
דרך האתר את יכולה לדחות, שימי לב שאפשר לדחות רק שלוש פעמים אם אני לא טועה ואת לא חייבת לכתוב שם סיבה
בדרכ דרך האתר אפשר לדחות בחודש, את בוחרת טווח תאריכים שאין לך בעיה שהצו יפול בהם
בדרכ דרך האתר אפשר לדחות בחודש, את בוחרת טווח תאריכים שאין לך בעיה שהצו יפול בהם
שואל השאלה:
זהו שאני לא רוצה לדחות בהרבה.. מקסימום בשבועיים. כי אחר כך כבר יתחילו לי בגרויות ומבחנים וזה יכניס אותי ללחץ וכאלה
אז השאלה אם זה אפשרי
זהו שאני לא רוצה לדחות בהרבה.. מקסימום בשבועיים. כי אחר כך כבר יתחילו לי בגרויות ומבחנים וזה יכניס אותי ללחץ וכאלה
אז השאלה אם זה אפשרי
אנונימית
את יכולה לדעתי, את צריכה פשוט לבחור טווח תאריכים.. תנסי דרך האתר תראי אם זה נותן לך
באותו הנושא: