4 תשובות
לא נראה לי שידחו אותו
אם לא תעשי את השאלון הם ידחו לך את הצו
אם לא תעשי את אימות הנתונים? לא ידחו. את גם יכולה לא לעשות אותו ואז לעשות אותו שם. לא מומלץ בכלל בכלל בכלל.
לדעתי לא יידחו עד המועד הקיים.
אבל בסופו של דבר תהיי חייבת למלא.
אבל בסופו של דבר תהיי חייבת למלא.
באותו הנושא: