3 תשובות
אתה צודק
כל עוד לא נכנסת בשעת הסגירה הן לא יכולות לצעוק עליך
אבל מצד שני מעצבן שלקוח נכנס לך שאתה עייף אחרי יום עבודה
הם, אם אתה נכנס רבע שעה לפני סגירה ולוקח לך חצי שעה אז תיכנס חצי שעה לפני סגירה
אנונימית
הם צודקים, זה זכותך להיכנס וגם זכותם להתעצבן
באותו הנושא: