8 תשובות
הכל בסדר
לא מתים מחיסון
אפשר ללכת לעבוד כרגיל
להבריז מהעבודה
שואל השאלה:
אבל כואב לי
אני שואלת מה אפשר לעשות איך להרגיע את הכאב
אנונימית
מה הקשר ?
אלה אם זה קורונה
שואל השאלה:
התחסנתי בשביל מדא
וכואב לי אני עובדת פיזי מאוד
אנונימית
אם העבודה שלך פיזית תנסי למצוא שמשהו יחליף אותך
שואל השאלה:
וואי מה אני שואלת מה אתם עונים
כל מה שאני שואלת זה איך להרגיע את הכאב טיפים משהו
אם היה מי שיחליף אותי
הייתי עושה את זה
אנונימית
ברו מה את רוצה ממני מאיפה לי לדעת אני מנסה לעזור לך בכל זאת אם זה כואב לך ואת תהיה חייבת ללכת תקחי כדור נגד כאבים