7 תשובות
כן, אם את רשומה כבר אל תצאי רעה ואל תבואי כי זה כבר בסידור עבודה את סתם תדפקי אותם ומישהו יעבור במקומך/יהיו חסרים עובדים
תסיימי יפה
כשאני התפטרתי מהמקום שהייתי עובדת בו (בתחילת שבוע התפטרתי) המשכתי לעבוד את המשמרות שקבעתי לאורך כל השבוע כדי לצאת בסדר
תסיימי יפה
כשאני התפטרתי מהמקום שהייתי עובדת בו (בתחילת שבוע התפטרתי) המשכתי לעבוד את המשמרות שקבעתי לאורך כל השבוע כדי לצאת בסדר
לדעתי? לא
עקרונית אתה מחוייב להודיע שבועיים לפני שאתה עוזב אז כן
שואל השאלה:
מזא שבועיים ראש? אני בקושי עובדת שם שבועיים. לצאת יפה אני ממש לא רוצה, באמת לא מעניין אותי אחרי מה שהם עשו לי. השאלה אם על פי חוק אני חייבת
מזא שבועיים ראש? אני בקושי עובדת שם שבועיים. לצאת יפה אני ממש לא רוצה, באמת לא מעניין אותי אחרי מה שהם עשו לי. השאלה אם על פי חוק אני חייבת
אנונימית
אני יודעת שאצלנו כעסו על אלה שלא הודיעו שבועיים מראש אבל לא באמת עשו להם כלום
חח מה הם יכולים כבר לעשות לך אם את לא עובדת אבל תבואי
שואל השאלה:
אני רואה שזה לא חוקי ואפשר לתבוע על נזק..
אני רואה שזה לא חוקי ואפשר לתבוע על נזק..
אנונימית
באותו הנושא: