7 תשובות
כולם יכולים להתאהב
אולי קצת חסר לך אמפתיה אבל זה לא אומר שאתה לא יכול להתאהב
אולי אתה פשוט לא מעריך את ההתאהבות כמו אנשים אחרים
חוסר אמפתיה זה מאוד חוסר הערכה לדברים וחוסר משמעות
שואל השאלה:
יש לי אמפתיה לדברים, אבל אני מאוד אדיש וציני לרגשות רומנטיים
אנונימי
זה לא עובד ככה
לא
אנונימי
לא..