30 תשובות
שואל השאלה:
אני יודע שזה חסר הגיון אבל ככה גדלתי וזה מה שאבא שלי חינך אותי מגיל קטן
אני יודע שזה חסר הגיון אבל ככה גדלתי וזה מה שאבא שלי חינך אותי מגיל קטן
אנונימי
להבין שזה טעות לחשוב ככה
תתבגר
לא בקטע לזלזל אבל פסיכולוג..
אנונימית
אבא שלך גם התחתן לא?
להתאהב זו לא חולשה
ההפך
זה מראה שאתה מספיק גבר כדי לתת אהבה
הורים לפעמים טועים
אז תשנה את זה לפני שתחשוב כמו אבא שלך
אל תפחד לאהוב
אהבה זה דבר טוב
ההפך
זה מראה שאתה מספיק גבר כדי לתת אהבה
הורים לפעמים טועים
אז תשנה את זה לפני שתחשוב כמו אבא שלך
אל תפחד לאהוב
אהבה זה דבר טוב
שואל השאלה:
התגרש ואני חי אצלו מגיל 0.
הוא הקפיד להסביר לי שאני צריך להיות חזק לבד ולא ליפול למחוות רומנטיות שזה לדעתו הסחת דעת בחיים של הגבר מלהצליח ולעשות כסף
התגרש ואני חי אצלו מגיל 0.
הוא הקפיד להסביר לי שאני צריך להיות חזק לבד ולא ליפול למחוות רומנטיות שזה לדעתו הסחת דעת בחיים של הגבר מלהצליח ולעשות כסף
אנונימי
זה שאבא שלך נפגע מאהבה לא אומר שגם לך זה יקרה אל תקשיב לו
הוא בן אדם פגוע
הוא בן אדם פגוע
די ברור שזה נובע ממירמור מהנישואים הקודמים
בשביל לשחרר מזה אתה צריך לחוות את זה.
אתה צריך להיכנס לזוגיות או לפחות לנסות להיות עם מישהי כדי שהמוח שלך יפרש את זה נכון. גם אם אבא שלך גידל אותך ככה, שזוגיות זה לא גברי - אתה מספיק בוגר בשביל להבין שזה מגוחך.
כי אולי אבא שלך חווה משהו אישי שגרם לו לחשוב שזוגיות זה משהו רע לגברים, ואתה צריך להיות לבד. אבל זה לא נכון, כל אחד צריך אהבה. וזה שלאבא שלך היה מסע קשה בזוגיות - זה לא אומר שזה לכל אחד יהיה קשה.
יש הרבה דברים שההורים שלי גידלו אותי או הסבירו לי בגיל צעיר יותר, אבל היום אני הולכת עם מה שאני חושבת ולא בהכרח את כל מה שאמרו. כי יש דברים שהמוח שלי מפרש אחרת בניגוד למה שאמרו או אחרים.
אתה תראה, שיום אחד מבלי שתשים לב ומבלי שתתכוון לזה - תהיה מישהי שתאהב אותך ללא תנאים. האישה שאתה תיקח , היא תיקח אותך בגלל האישיות שלך.
אתה צריך להיכנס לזוגיות או לפחות לנסות להיות עם מישהי כדי שהמוח שלך יפרש את זה נכון. גם אם אבא שלך גידל אותך ככה, שזוגיות זה לא גברי - אתה מספיק בוגר בשביל להבין שזה מגוחך.
כי אולי אבא שלך חווה משהו אישי שגרם לו לחשוב שזוגיות זה משהו רע לגברים, ואתה צריך להיות לבד. אבל זה לא נכון, כל אחד צריך אהבה. וזה שלאבא שלך היה מסע קשה בזוגיות - זה לא אומר שזה לכל אחד יהיה קשה.
יש הרבה דברים שההורים שלי גידלו אותי או הסבירו לי בגיל צעיר יותר, אבל היום אני הולכת עם מה שאני חושבת ולא בהכרח את כל מה שאמרו. כי יש דברים שהמוח שלי מפרש אחרת בניגוד למה שאמרו או אחרים.
אתה תראה, שיום אחד מבלי שתשים לב ומבלי שתתכוון לזה - תהיה מישהי שתאהב אותך ללא תנאים. האישה שאתה תיקח , היא תיקח אותך בגלל האישיות שלך.
שואל השאלה:
הוא לא נפגע (זה מורכב אבל הוא לא נפגע בכלל)
אני מחזיק ממנו מאוד כי הוא חכם בטירוף והוא הצליח כלכלית בחיים וכנראה שהוא עשה משהו נכון... לפעמים (לרוב) אני חושב שהוא צודק, לשדר חולשה רק פוגע בך בסופו של דבר...
הוא לא נפגע (זה מורכב אבל הוא לא נפגע בכלל)
אני מחזיק ממנו מאוד כי הוא חכם בטירוף והוא הצליח כלכלית בחיים וכנראה שהוא עשה משהו נכון... לפעמים (לרוב) אני חושב שהוא צודק, לשדר חולשה רק פוגע בך בסופו של דבר...
אנונימי
אני מבינה למה אתה מתכוון, וזה טוב שאתה מודע לזה ורוצה לשנות!
גם אני כבר מרגישה תלותית ליד אנשים באופן כללי ובורחת מקשרים ואינטרקציוצ חברתיות כדי לא להרגיש שוב נשלטת וחלשה.. אני חושבת שחלק מזה קשור לעבר ואולי ניסיון ללמוד לקח אבל ליישם אותו באופן שגוי כי הרי הייתי נורא תלותית בעבר בחברות והיום אני כבר לא מסוגלת להקשר לבנות אחרות מהפחד להרגיש במצב הזה שוב
לפעמים זה מרגיש שקשרים לוקחים ממני את החופש והשליטה בחיים שלי, אבל זה לא נכון!! רק צריך למצוא את האנשים/ האדם הנכון לחברות או זוגיות ודווקא תוכל לתעל את המחשבה הזאת בך כדי לדעת מי תהיה נכונה עבורך ומי לא, כי בזוגיות אסור להיות לצד מישהו שיקטין אותך או יגרום לך להרגיש תלוי מדי ולא בנוח. אבל חשוב להבין שזוגיות בפניי עצמה ממש לא מקטינה ולהיפך! תאהב ולאהוב ולפתוח את עצמך זה רק מעיד על חוזקה. אתה עדיין מוביל, את עצמך. הצד השני בזוגיות לא יוביל שום דבר במקומך אלא איתך, זה ביחד.
גם אני כבר מרגישה תלותית ליד אנשים באופן כללי ובורחת מקשרים ואינטרקציוצ חברתיות כדי לא להרגיש שוב נשלטת וחלשה.. אני חושבת שחלק מזה קשור לעבר ואולי ניסיון ללמוד לקח אבל ליישם אותו באופן שגוי כי הרי הייתי נורא תלותית בעבר בחברות והיום אני כבר לא מסוגלת להקשר לבנות אחרות מהפחד להרגיש במצב הזה שוב
לפעמים זה מרגיש שקשרים לוקחים ממני את החופש והשליטה בחיים שלי, אבל זה לא נכון!! רק צריך למצוא את האנשים/ האדם הנכון לחברות או זוגיות ודווקא תוכל לתעל את המחשבה הזאת בך כדי לדעת מי תהיה נכונה עבורך ומי לא, כי בזוגיות אסור להיות לצד מישהו שיקטין אותך או יגרום לך להרגיש תלוי מדי ולא בנוח. אבל חשוב להבין שזוגיות בפניי עצמה ממש לא מקטינה ולהיפך! תאהב ולאהוב ולפתוח את עצמך זה רק מעיד על חוזקה. אתה עדיין מוביל, את עצמך. הצד השני בזוגיות לא יוביל שום דבר במקומך אלא איתך, זה ביחד.
להתאהב זו לא חולשה או "לא גברי"
להפך!! זה הכי גברי והכי חמוד
לראות ולדעת שבן אדם כלשהו התאהב בך
זה לא משהו רע..
זה גם הכי טבעי להתאהב
אפשרי לשחרר ברוב המקרים ולומר לעצמנו שכרגע אנחנו לא בנויים לאהבה ולהתאהב במישהו כי זה מה שיעסיק אותנו רוב הזמן
אבל אל תמנע מעצמך את זה ברוב המקרים ..
להפך!! זה הכי גברי והכי חמוד
לראות ולדעת שבן אדם כלשהו התאהב בך
זה לא משהו רע..
זה גם הכי טבעי להתאהב
אפשרי לשחרר ברוב המקרים ולומר לעצמנו שכרגע אנחנו לא בנויים לאהבה ולהתאהב במישהו כי זה מה שיעסיק אותנו רוב הזמן
אבל אל תמנע מעצמך את זה ברוב המקרים ..
לא נכון^^^
כשאתה מראה חולשה אתה מראה רגשות
אף אחד לא רוצה להיות ליד אדם שהוא בול עץ בלי רגש
אבא שלי גם כזה ומזה הבנתי שלעולם אני לא יוכל להיות כמוהו
תלמד מהטעויות של ההורים זה שהוא הצליח כלכלית לא אומר שזכה באושר אמיתי
כשאתה מראה חולשה אתה מראה רגשות
אף אחד לא רוצה להיות ליד אדם שהוא בול עץ בלי רגש
אבא שלי גם כזה ומזה הבנתי שלעולם אני לא יוכל להיות כמוהו
תלמד מהטעויות של ההורים זה שהוא הצליח כלכלית לא אומר שזכה באושר אמיתי
שואל השאלה:
אני חי בתוך המחשבה הזאת כבר שנים, הוא לימד אותי שבחורות זה רק בשביל סיפוק מיני ולא יותר מזה...
זה די חלחל לי לראש וכשאני פוגש בחורה אני בכלל לא חושב עליה מבחינת רגשות, אני אפילו צוחק על חברים שלי שבזוגיות ואומר להם שהם עושים טעות וסתם מכניסים דרמות לחיים במקום להנות
אני חי בתוך המחשבה הזאת כבר שנים, הוא לימד אותי שבחורות זה רק בשביל סיפוק מיני ולא יותר מזה...
זה די חלחל לי לראש וכשאני פוגש בחורה אני בכלל לא חושב עליה מבחינת רגשות, אני אפילו צוחק על חברים שלי שבזוגיות ואומר להם שהם עושים טעות וסתם מכניסים דרמות לחיים במקום להנות
אנונימי
תיכנס לזוגיות ותרגיש איזה אושר זה
תרשה לעצמך להרגיש
תרשה לעצמך להרגיש
בין השאלות העצובות שראיתי
אנונימי
שואל השאלה:
לא חושב שאני כבר יכול, אני עמוק בתוך זה
האושר שלי מגיע מלעשות כסף ולהכיר בנות למטרות מיניות, וזה די טוב לי האמת
לא חושב שאני כבר יכול, אני עמוק בתוך זה
האושר שלי מגיע מלעשות כסף ולהכיר בנות למטרות מיניות, וזה די טוב לי האמת
אנונימי
זה כל כך עצוב, ואבא שלך לימד אותך סטיגמות נוראות!
סליחה אם זה נשמע שאני מזלזלת, כי אני לא מתכוונת לזלזל בשום חינוך של שום הורה.
אבל אבא שלך חינך אותך שנשים נועדו לסיפוק מיני? אוי ואבוי.
אם גבר היה מתנהג אליי ככה, זה היה נגמר רע מאוד, רע מאוד.
סליחה אם זה נשמע שאני מזלזלת, כי אני לא מתכוונת לזלזל בשום חינוך של שום הורה.
אבל אבא שלך חינך אותך שנשים נועדו לסיפוק מיני? אוי ואבוי.
אם גבר היה מתנהג אליי ככה, זה היה נגמר רע מאוד, רע מאוד.
שואל השאלה:
אני לא מתנהג לבנות מגעיל חלילה, אני פשוט אומר להן מראש שאני לא רוצה משהו רציני, וחלקן בסדר עם זה
אני לא מתנהג לבנות מגעיל חלילה, אני פשוט אומר להן מראש שאני לא רוצה משהו רציני, וחלקן בסדר עם זה
אנונימי
מה זה קשור להתנהגות - מי אומר דבר כזה?
נשים לא נועדו לסיפוק מיני. מי שחושב ככה, משהו אצלו לא בסדר.
אני ממש אבל ממש מזועזעת, תסלח לי.
נשים לא נועדו לסיפוק מיני. מי שחושב ככה, משהו אצלו לא בסדר.
אני ממש אבל ממש מזועזעת, תסלח לי.
סבבה עד גיל 50 כזה אתה תיהיה כמו אבא שלך מה הלאה
לכולם בגיל הזה כבר יהיו ילדים
משפחה,בעל או אישה ומה איתך
תהיה לבד בדירה היוקרתית שלך בלי אף אחד לשתף ולאהוב
אתה פשוט תהיה לבד וחבל
אתה מבין שזה לא בסדר עובדה כי שאלת את השאלה הזאת
אז תשנה את זה
לכולם בגיל הזה כבר יהיו ילדים
משפחה,בעל או אישה ומה איתך
תהיה לבד בדירה היוקרתית שלך בלי אף אחד לשתף ולאהוב
אתה פשוט תהיה לבד וחבל
אתה מבין שזה לא בסדר עובדה כי שאלת את השאלה הזאת
אז תשנה את זה
^^^^^^^ההנאה הכי גדולה זה לאהןב, זה להרגיש שהבטן והראש מתהפכים כשחושבים על הצד השני.. סיפוק מיני זה רק מה שמגיע עם הזוגיות. הזוגיות נבנית על האהבה, מה הטעם אם לא תרגיש משהו בלב כלפי הבת זוג שלך? חבל שזו הפרספקטיבה שלך.. תנסה לצאת מהקופסא הזו שאבא שלך בנה לך סביבך ותנסה לראות את זה מנקודת מבט אחרת. אולי תנסה להתעייץ אם החברים שלך, לשאול איך זה מרגיש לאהוב מישהי ואיך זה מתנהל באופן הרומנטי. זה עולם שלם שאתה מפספס.
נשים ממש לא "רק בשביל סיפוק מיני", איזו מן ראייה מעוותת זו. תנסה לפתוח את עצמך רגשית ואז תוכל לראות גם מעבר, זו בעיה עמוק בפנים שאתה חייב להשתחרר ממנה.
נשים ממש לא "רק בשביל סיפוק מיני", איזו מן ראייה מעוותת זו. תנסה לפתוח את עצמך רגשית ואז תוכל לראות גם מעבר, זו בעיה עמוק בפנים שאתה חייב להשתחרר ממנה.
שואל השאלה:
אני לא מראה את זה כלפי חוץ, אני לא מתייחס מגעיל לנשים או שונה בגלל המחשבה הזו
אני גם לא כל כך חושב ככה, זה פשוט שאני איתן רק בשביל משהו מיני, לא שאני חושב שנשים הן לא בני אדם עם רגשות...
אני לא מראה את זה כלפי חוץ, אני לא מתייחס מגעיל לנשים או שונה בגלל המחשבה הזו
אני גם לא כל כך חושב ככה, זה פשוט שאני איתן רק בשביל משהו מיני, לא שאני חושב שנשים הן לא בני אדם עם רגשות...
אנונימי
^ואני מאמינה לך אחרת לא היית מודע לזה עד כדי כך ושואל כאן איך לשנות את זה. זה כבר צעד! עכשיו קח על עצמך משימה, וכשאתה מכיר בחורה אל תלך איתה ישר למיטה ותיקח את זה אוטומטית למקום המיני.
תנסה ללכת לאט יותר, להוריד קצב. תנסה להבין מה אתה מרגיש כלפיה ואם היא בכלל מעניינת אותך בפאן הרגשי, אם אתה מרגיש שהאופי שלה מעניין אותך ומושך אותך ואם הרגשות שלה הם משהו שמתחברים לשלך.
זה לא שאתה חושב שנשים הן לא בני אדם עם רגשות, זה שאתה חושב שאתה חסר רגשות ואתה מחביא אותן! אז תחשוף את הרגשות, פשוט תניח אותן על השולחן. תעשה את זה לאט לאט איך שתרגיש בנוח כי אולי זה קשה להפתח אבל זה יגרום להכל להרגיש יותר טבעי ואמיתי ןבסופו של דבר תוכל לנהל מערכת יחסים שמבוססת על הרגש וזה יהיה לך הרבה יותר נעים ובטוח במקום כזה
תנסה ללכת לאט יותר, להוריד קצב. תנסה להבין מה אתה מרגיש כלפיה ואם היא בכלל מעניינת אותך בפאן הרגשי, אם אתה מרגיש שהאופי שלה מעניין אותך ומושך אותך ואם הרגשות שלה הם משהו שמתחברים לשלך.
זה לא שאתה חושב שנשים הן לא בני אדם עם רגשות, זה שאתה חושב שאתה חסר רגשות ואתה מחביא אותן! אז תחשוף את הרגשות, פשוט תניח אותן על השולחן. תעשה את זה לאט לאט איך שתרגיש בנוח כי אולי זה קשה להפתח אבל זה יגרום להכל להרגיש יותר טבעי ואמיתי ןבסופו של דבר תוכל לנהל מערכת יחסים שמבוססת על הרגש וזה יהיה לך הרבה יותר נעים ובטוח במקום כזה
אין בעיה, אז אתה מכבד את הסובבים אותך בתור בני אדם. בסדר.
אבל עצם זה שכל אישה שאתה תפגוש, שנראית טוב בעינייך, או יפה בעינייך, או סתם 'זורמת', אתה ישר מחליט שלא יקרה שום דבר מעבר והיא בשבילך רק בשביל הסיפוק המיני הזה.
זה מעזעזע, זה משהו שלא עושים.
לא יכולה להאשים אותך...אבא שלך אשם, לא אתה.
אבל עצם זה שכל אישה שאתה תפגוש, שנראית טוב בעינייך, או יפה בעינייך, או סתם 'זורמת', אתה ישר מחליט שלא יקרה שום דבר מעבר והיא בשבילך רק בשביל הסיפוק המיני הזה.
זה מעזעזע, זה משהו שלא עושים.
לא יכולה להאשים אותך...אבא שלך אשם, לא אתה.
אני אסביר את זה ככה: לשדר חולשה בכללי זה לא טוב, ועדיף לא לשדר חולשה מול אנשים שאתה רוצה לעשות עליהם רושם. אבל זה לא תכף כלפי הכל
תשדר חולשה רק ברגע שזה מרגיש לך נכון עם האנשים הנכונים, גבר אמיתי יודע לשדר חולשה. וברגע הנכון זה ממש משחרר
לשדר חולשה זה מצויין וזה דבר אמיץ בוגר לעשות, פשוט עם האנשים הנכונים.
תשדר חולשה רק ברגע שזה מרגיש לך נכון עם האנשים הנכונים, גבר אמיתי יודע לשדר חולשה. וברגע הנכון זה ממש משחרר
לשדר חולשה זה מצויין וזה דבר אמיץ בוגר לעשות, פשוט עם האנשים הנכונים.
אנונימית
להתאהב זה הכי גברי, והכי מדהים, זה שאתה מאוהב לא הופך אותך לחלש ,זה הופך אותך לבן אדם. הרי אף אחת לא רוצה להיות עם מישהו שהוא אטום ולא מתאהב.
אז אבא שלך לא התאהב באמא שלך?
זה כמו שתגיד שלאכול זה לא גברי