6 תשובות
לא יודעת ראיתי מלא אנשים חוזרים לזה ואז נזכרתי שהיה לי משתמש אז הורדתי מחדש
הסיבה מאחורי זה לא יודעת למה
לא יודעת אבל המשחק הזה ניהיה גרוע רצח
שואל השאלה:
שיחקתי בזה בגיל 15
וואלה הורדתי את זה אני מול בוטים מה זה
אנונימי
יאו מאז שאין תיבות זה פשוט לא אותו הדבר
אני לא יודע מהי הסיבה, פשוט אנשים חזרו לשחק בזה יותר מפעם
בגלל אליש