התחברות הרשמה

גם אצלכם בכיתה מלא חזרו לשחק בראול סטארס? מה קרה שזה נהיה טרנד שוב?

3 בפברואר 2024, 08:48
Brawl Starsמשחקבראול סטארסמשחקי סלולאר    
3 תשובות
כן וזה ממש מגעיל שאנשים בני 16 17 משחקים משחק שמיועד לילדים בגן
א
אנונימוס השישי
כן גם אצלי מלא
ג
גברת עגבניה ❤
כן גם אני חזרתי
א
אל פרימו
באותו הנושא:
מי רוצה לשחק בראול סטארס
ילדותי לשחק בראול סטארס בגיל 14?
מי רוצה לשחק בראול סטארס?
כל הכיתה שלי חזרה לשחק בראול סטארס, גם אצלכם יש ילדים בכיתה שמשחקים?
מתי יהיה אפשר לשחק שוב בראול סטארס?
זה נכון שכולם חזרו לשחק בראול סטארס?
מי בא לשחק בראול סטרס? משעמם
מי רוצה לשחק איתי בראול סטארס?
מי רוצה לשחק בראול סטארס?
מי רוצה לשחק איתי בראול סטארס?
למה שאני בביצפר זה לא עובד לי לשחק רובלוקס או בראול סטארס אבל בבית כן?