14 תשובות
נראה לי מקנאה
ככה זה ישראלים מסתלבטים על כולם
כי אם הם פה אז למה לדבר אנגלית זה סתם מתנשא
אנונימית
שואל השאלה:
אז שיצא מתנשא מה הבעיה?
אנונימית
כי שה מתנשא ולא נעים לאחרים
מסכים עם השאלה אחד המקצועות שכולם לומדים בתיכון ובית ספר זה אנגלית אז למה שלא ידברו קצת באנגלית מה רע בזה
בוא נעשה סדר,

אם אדם יודע אנגלית מצוין אז זה יוכל לשרת אותו וזה מצוין
מנגד, יש כאלה שכל מילה 2 אומרים ' ליטרלי '/ 'ריקול' / 'סטפאני כפרה יש לך סטאר קוואליטי' וזה נשמע האמא של המתנשא
השפה היא עברית
אז מושגים בינלאומיים אפשר להכניס במשפט כי זה חלק מהשפה
אבל כאלה שבכוח מכניסים מילים מהאנגלית לתוך העברית זה האמא של המתנשא
אף אדם לא אוהב שבאים לו מלמעלה
שואל השאלה:
אבל זאת הפרשנות שלכם, יש אנשים שרוצים לדקלם את זה אחרי הכול לזכור מה הם למדו.
אנונימית
^

אז שימצאו קבוצת אנשים לדבר איתם רק אנגלית ושם יתרגלו את זה,
אי אפשר לתרגל/ללמוד מילה חדשה ע"י זה שמדברים עברית ו-הופ פתאום מכניסים מילה 1 באנגלית
זה פשוט לא עובד ככה ולא יקדם ב-לירה
זה צועק שזה בא כדי להרשים אחרים נקודה
שואל השאלה:
ומה הבעיה בזה? כל עוד הם לא פוגעים באנשים אחרים איפה הבעיה? גם אם זה נשמע מתנשא, מה הם לא יחיו ? למה הם צריכים לעצור את עצמם?
אנונימית
^

הם יחיו ויחייכו והכל יהיה בסדר לא צריך להיסחף ,
אנשים לא אוהבים התנשאות
אדם אוהב שמדברים אליו כשווה בין שווים
אם הם ימשיכו להתנשא אנשים ו-חברים טובים לאט לאט ינתקו איתם קשר
אף אדם לא אוהב שבאים אליו מ-גבוה
יבוא יום שמישהו יבוא ויתנשא עליהם_____יענו שאותו אדם ידגיש בפניהם למה הוא יותר טוב מהם ויוריד אותם וככה פני הדברים כי בעולם הזה הכל חוזר
אדם מתנשא אז יבוא יום שיתנשאו עליו
שואל השאלה:
אבל מי אמר שהם מתנשאים בכוונה? מה אם הם באמת רוצים לזכור ולא לשכוח ולנסות מידי פעם לדבר ככה בשיחות?
אנונימית
^
הצד ה2 ש- יחטוף התנשאות ולא יאהב את זה
אז שיצטרפו לקבוצת אנגלית וידברו אנגלית בכל
או:
שכל יום יקחו 15 דקות ויבנו משפטים ממילים שהם למדו
בלי כל קשר לזה אנגלית לא לומדים דרך זה שמדברים עברית ומדי פעם מכניסים מילה באנגלית וכל מורה להוראה מתקנת תתן לך בדיוק את אותה התשובה

מי שיתנשא יתרחקו ממנו וימצא עצמו בלי חברים בסוף
זהו אין יותר מה להוסיף
שואל השאלה:
אז שיתרחקו.
מי שיהיה חבר אמת היה נשאר ומבין אם היו מסבירים לו
אנונימית