6 תשובות
שואל השאלה:
הנחש זה כמו שבתמונה^
הנחש זה כמו שבתמונה^
לא יודעת לא מבינה בזה אבל להביא את הקטן יותר נשמע הגיןני
זה תלוי למה אתה רוצה אותו
אני הייתי מעדיפה נחש גדול
אני הייתי מעדיפה נחש גדול
שואל השאלה:
אני רוצה לדחוף אותו לאחוריים של הבת זוג שתהיה לי ואני לא יודע אם עדיף להבין אחד בוגר וגדול או צעיר וקטן כדי שהוא פחות יכאיב
דיי נו אני רוצה לגדל אותו מה עוד אני יכל לעשות עם נחש
אני רוצה לדחוף אותו לאחוריים של הבת זוג שתהיה לי ואני לא יודע אם עדיף להבין אחד בוגר וגדול או צעיר וקטן כדי שהוא פחות יכאיב
דיי נו אני רוצה לגדל אותו מה עוד אני יכל לעשות עם נחש
אם אתה סתם מביא אותו ליופי כזה אז תביא קטן
אם אתה הולך לשחק איתו ולהיות איתו הרבה אז תביא גדול, כי זה יותר עושה הרגשה כיפית
אם אתה הולך לשחק איתו ולהיות איתו הרבה אז תביא גדול, כי זה יותר עושה הרגשה כיפית
שואל השאלה:
כן אבל אני בכלל מתגייס עוד חודש אז לא נראה לי יש טעם להביא נחש
כן אבל אני בכלל מתגייס עוד חודש אז לא נראה לי יש טעם להביא נחש
באותו הנושא: