7 תשובות
לא, עושה אצל אתי בוקובזה, המחיר הנורמלי שראיתי זה בערך 6 אלף, אני עשיתי ב1600. וזה מביך מאוד.
לא היה
אתי בוקובזה
לי עלה 3000 בלי הגבלת טיפולים אבל בדכ המחיר גבוה יותר
זה לא מביך
לא היה תופעות לוואי אבל כן רואים תוצאות, כל אחת זה אחרת במחיר אבל זה יצא לי בערך 5 אלף ל 6 טיפולים
נורא מביך אבל באמת מתרגלים לאט לאט
מביך בהתחלה ממש ואז מתרגלים
אצל מישהי בחולון עלה לי באיזור ה6000
אחרי הטיפול היה לי אדמומיות כזאת אבל עובר מהר
אין לי ממש
במכון שקוראים לו אבישג גילה
עלה לי 9000, זה ממש יקר
זה מביך נורא בפעם הראשונה אבל לאט לאט זה יותר נסבל
רק בהתחלה זה מביך ואז מתרגלים, ולא היה לי תופעות לוואי חוץ מקצת גירודים בגוף.
אם זה כל הגוף זה נא בין 400- 1000 לכל טיפול תלוי במכשיר לייזר, תלוי במי שעושה
לי עלה 7000 ל10 טיפולים כל הגוף
לי עלה 5,200 בערך כל טיפול ואני עושה כבר כמעט 5 שנים ולא צומח כמעט ובכלל. ממליצה ללכת למכונים מקצועיים ולא לאנשים שלוקחים סוכמיי בדיחה ומנסים לגרום לך לנסות רק בגלל שזה זול בס את תקבלי כוויות