4 תשובות
תלוי בסף כאב שלך לי יש סף כאב דיי גבוה האמת אז לא ממש כואב לי אני בקושי מרגישה משהו אבל זה בוודאות פחות כואב משעווה
אני עושה אצל דודה שלי. היא עושה בהוד השרון
שואל השאלה:
יש לכן המלצות איפה לעשות?
יש לכן המלצות איפה לעשות?
אנונימית
לייזר זה לא כואב. זה טיפה מעקצץ בגלל הלייזר אבל עושים את זה עם ג'ל קר וזה נעים סך הכל.
ובלי שום קשר, התוצאות עם לייזר הרבה יותר טובות משעווה
ובלי שום קשר, התוצאות עם לייזר הרבה יותר טובות משעווה
באותו הנושא: