10 תשובות
גם לי :,)
בכל מקרה תעשי מה שאני הולכת לעשות ותכבי את הטלפון או שתשימי אותו בקצה השני של הבית.
בהצלחה במבחן!
בכל מקרה תעשי מה שאני הולכת לעשות ותכבי את הטלפון או שתשימי אותו בקצה השני של הבית.
בהצלחה במבחן!
שואל השאלה:
^תודה, בהצלחה גם לך:)
^תודה, בהצלחה גם לך:)
אנונימית
באיזה מקצוע יש לך?
שואל השאלה:
תושבע
תושבע
אנונימית
אהה לי יש באנגלית
כן מתמטיקה לא זוכרת
אה פאק גם לי ביי
תחשבי על זה שמחר תתחרטי שנשארת בסטיפס ולא למדת למבחן ועדיף לך ללמוד במקום להתחרט עלזה אחרכך
מצטרפת לשאלה
שואל השאלה:
חחח אנגלית או מתמטיקה?
חחח אנגלית או מתמטיקה?
אנונימית
באותו הנושא: