10 תשובות
גם לי :,)
בכל מקרה תעשי מה שאני הולכת לעשות ותכבי את הטלפון או שתשימי אותו בקצה השני של הבית.
בהצלחה במבחן!
שואל השאלה:
^תודה, בהצלחה גם לך:)
אנונימית
באיזה מקצוע יש לך?
שואל השאלה:
תושבע
אנונימית
אהה לי יש באנגלית
כן מתמטיקה לא זוכרת
אה פאק גם לי ביי
תחשבי על זה שמחר תתחרטי שנשארת בסטיפס ולא למדת למבחן ועדיף לך ללמוד במקום להתחרט עלזה אחרכך
מצטרפת לשאלה
שואל השאלה:
חחח אנגלית או מתמטיקה?
אנונימית