6 תשובות
תגבילי את הזמן שלך בסטיפס, את יכןלה לעשות לך הפסקות בזמן השיעורים והלימודים לסטיפס אבל כן לנסות לסיים את השיעורים
שימי הגבלת זמן לסטיפס (בהגדרות)
גם אני ככה..
גם אני ככה..
הגבלה לעצמך לא באתר, משמעת עצמית
שואל השאלה:
איך הגבלה? זה דרך הגוגל...
חוץ מזה אני כנראה אוריד את ההגבלה אחרי זה לול אוף
איך הגבלה? זה דרך הגוגל...
חוץ מזה אני כנראה אוריד את ההגבלה אחרי זה לול אוף
אנונימית
לנהל את הזמן כמו שצריך, תגדירי זמן לסטיפס וזמן לשיעורים, תיקחי הפסקות משיעורים כל כמה זמן(נגיד שעה)
אני בדיוק כמוך
ופשוט תעשי לך הגבלת זמן בסטיפס
ופשוט תעשי לך הגבלת זמן בסטיפס
באותו הנושא: