6 תשובות
חחח איזה חמוד זה
העיקר הכוונה
אנונימי
שלך עוד במצב טוב
לי יצא כמו שלשול
לי יצא כמו שלשול
עוגה עם תסמונת דאון
שואל השאלה:
^חח צחקתי כמו איזו מטומטמת, אבל בתכלס הכי חשוב זה שהעוגה טעימה
^חח צחקתי כמו איזו מטומטמת, אבל בתכלס הכי חשוב זה שהעוגה טעימה
כןן זה תמיד נראה קל אבל זה קשה רצח
והעוגה יצא לך פצצה רק קנאים יגידו שיצא לא יפה
והעוגה יצא לך פצצה רק קנאים יגידו שיצא לא יפה
באותו הנושא: