6 תשובות
חחח איזה חמוד זה
העיקר הכוונה
אנונימי
שלך עוד במצב טוב
לי יצא כמו שלשול
עוגה עם תסמונת דאון
שואל השאלה:
^חח צחקתי כמו איזו מטומטמת, אבל בתכלס הכי חשוב זה שהעוגה טעימה
כןן זה תמיד נראה קל אבל זה קשה רצח

והעוגה יצא לך פצצה רק קנאים יגידו שיצא לא יפה