5 תשובות
הסדרה באמת הדרדרה כבר לפני.
כבר בעונה שלוש בערך רואים שמי שיצר את הסדרה לא בסדר בראש
כבר בעונה שלוש בערך רואים שמי שיצר את הסדרה לא בסדר בראש
שואל השאלה:
סיס -
למה לא ? אני לא יכול להפסיק לראות ככה באמצע אחרי שראיתי את שאר העונות
סיס -
למה לא ? אני לא יכול להפסיק לראות ככה באמצע אחרי שראיתי את שאר העונות
אנונימי
אה יש אנשים שעדיין צופים בזה?
יש אנשים שעדיין צופים בריברדייל?
זה פשוט איבד פואנטה והעלילה לא מוסברת בשום צורה