6 תשובות
אממ לא, למה סתם להרוס את הגוף שלי?
כן, רציתי לראות עד כמה אני יכולה להחזיק ברזל רותח. לא שרדתי שתי שניות אבל נשארתי עם כוויה :)
לא
טוב בערך, אבל זה לא היה במטרה לעשות כוויה, יותר כמו מה שjiminmylife אמרה.
טוב בערך, אבל זה לא היה במטרה לעשות כוויה, יותר כמו מה שjiminmylife אמרה.
כן
שואל השאלה:
תגובה ראשונה- כי זה עוזר. לפחות לי. (מבחינה נפשית). זה לא בריא. אבל.
תגובה ראשונה- כי זה עוזר. לפחות לי. (מבחינה נפשית). זה לא בריא. אבל.
אנונימי
לא, אבל חברה שלי עשתה לעצמה כווית קור עם קרח ומלח, לא מבינה מה הקטע של זה
באותו הנושא: