6 תשובות
אממ לא, למה סתם להרוס את הגוף שלי?
כן, רציתי לראות עד כמה אני יכולה להחזיק ברזל רותח. לא שרדתי שתי שניות אבל נשארתי עם כוויה :)
לא
טוב בערך, אבל זה לא היה במטרה לעשות כוויה, יותר כמו מה שjiminmylife אמרה.
כן
שואל השאלה:
תגובה ראשונה- כי זה עוזר. לפחות לי. (מבחינה נפשית). זה לא בריא. אבל.
אנונימי
לא, אבל חברה שלי עשתה לעצמה כווית קור עם קרח ומלח, לא מבינה מה הקטע של זה