6 תשובות
תפילת עמידה זה בלחש
שואל השאלה:
ומנחה?
ומנחה?
אנונימית
שואל השאלה:
ומנחה גם בלחש?
ומנחה גם בלחש?
אנונימית
קורבנות ואשרי ולמנצח ועלינו לשבח בקול
ואז?
כל תפילת עמידה, לא משנה באיזה תפילה, צריך לאמרה בלחש, אלא רק להשמיע לאזנך, אבל לא לאוזן של אף אחד אחר.
באותו הנושא: