8 תשובות
מספיק שהיא בקלוז היא תיראה שזה מתקדם אבל אם אתה גם רוצה אותה תעלה צילום מסך בסרטונים בטיקטוק על אהבה או משהו למרות שלדעתי זה קצת יצורי אבל כאילו זה יעשה את הרמז
יש לך קראש עלייה גם?
אנונימית
שואל השאלה:
^פעם היה לי אבל עכשיו אני סבבה איתה
אנונימי
מה זה אומר סבבה איתה, השאלה היא האם סתם הוספת אותה לקלוז או הוספת אותה כי אתה מרגיש אליה משהו?
אנונימית
שואל השאלה:
הוספתי אותה כי היא חמודה ובא לי לקדם את זה כדי לתת לה הרגשה טובה
אנונימי
אוקי אז יש לך קראש עלייה בקיצור?
אם כן, תעלה כל מיני סרטונים עם רמיזות ממש בקטנה
אנונימית
שואל השאלה:
^לאלאלא אין לי קראש עליה, פעם היה לי עכשיו היא סתם ילדה בכיתה שכל הזמן מסתכלת עלי (ויש לה קראש עלי, ממש רואים את זה) ובא לי לתת לה הרגשה טובה, אני כן חושב שהיא חמודה אבל לא ברמה של קראש
ואני לא רוצה להעלות סרטונים של רמיזה, לא מתאים לי... לרוב אני מעלה לקלוז דברים מצחיקים ופוזינג שלי אבל עכשיו שהיא בקלוז, מה להעלות?
אנונימי
אז אין לך קראש עליה, למה אתה חושב על מה להעלות לשם? תעלה מה שאתה מעלה בקבוע לקלוז הרגיל שלך בלי לחשוב עליה. הרי אמרת, אין לך קראש עליה, אתה לא אמור להיות ב- over-thinking בגלל שהיא שם עכשיו.
אנונימית