11 תשובות
לדבר בסבבה ואז כשאתה רואה שיש וייב טוב לך עד הסוף
שואל השאלה:
אבל אנחנו בקושי מדברים
אנונימי
שואל השאלה:
אפילו בכלל לא
אנונימי
אז תתחיל ליזום קצת
תתחיל לדבר ממש לאט לאט קח את זה בקלות מאמין בך
קודם כל תתחיל בקטן
תצור איתה קשר עין שהיא תבין שגם אתה בקטע,
תהיה כמה שיותר בסביבה שלה ואז תתחיל לדבר איתה בקטן למשל "בוקר טוב" ותמשיך ל"מה קורה" וככה לאט לאט להתקדם עם השיחות וגם בטח יהיה לך יותר ביטחון איתה ואז תציע לה לצאת וזה
נ ב
רק תוודא שיש לה באמת קראש עלייך שהיא לא תחשוב שאתה מוזר
או שתחכה שהיא תעשה את הצעד הראשון או שאתה תעשה או שאתה יכול לבקש מחבר טוב שלך או חברה טובה שלה לגרום לשניכם להתקרב או משהו כזה
אנונימית
לא למהר להתחיל להתחבר איתה וזה יבוא לבד
לאט לאט.
תתחיל עם לדבר איתה קצת יותר, לעזור לה, לחייך אליה יותר ולדבר בתחומי עניין שהיא אוהבת.
שואל השאלה:
היא כל הזמן מסתכלת עלי וגם שמעתי אותה אומרת לחברה שלה בהתרגשות שאני גם הסתכלתי עליה, והיה לנו קשר עין לכמה שניות (בזמן שנכנסתי לכיתה והיא היתה ליד הדלת) ואיך שעזבתי אותה היאא שאלה אותי שאלה מוזרה וקצת היתה לחוצה כזאת
נראה לי שזה ברור מספיק...
אנונימי
שואל השאלה:
משום מקום פתאום כזה בוקר טוב ומה קורה זה קצת מוזר
ואיך שאני מתקרב אליה חברות שלה פותחות עיניים
אנונימי