3 תשובות
אני בכלל בת 16 אבל הציונים שלך ואוו
לדעתי אתה לא צריך לגשת למועד ב
אני בכלל לא התחלתי עדיין אבל באוניברסיטה יש בונוס ל5 יחידות של 25 אם לא יותר