התחברות
הרשמה
איך עכשיו לשלוח הודעה למישהי מהכיתה ולקדם עניינים בינינו?
אבל לא בקטע נידי
28 במרץ 2020, 18:03
תשובה אחת
שואל השאלה:
חחח למה שלא יהיו לי חיים? סתם הכל טוב תחשוב מה שבא לך(:
אנונימי