8 תשובות
עדיף בנים
^^ שניהם צודקים אחרי השאלה הזו
חפרתם
תלוי כמה רזה/לא שמנה היא , אני לא אעדיף מישהי שהיא ממש אנורקסית אבל מן הסתם גם לא אעדיף מישהי שהיא פלאס סייז
זה משתנה בעיקרון בהתאם למראה הכולל לפחות אצלי
העדפה לבנים אבל אם בחורה אז רזה (לא מקל אבל)
אנונימי
קודם כל
כל אחד לפי הטעם שלו
עם מישהו מחבב אותך לפי המראה על תהיא איתו
ונגיד אני אוהב באמצע