התחברות הרשמה

אחרי כמה פעמים עברתם תיאוריה?

נכשלת פעם שלישית:)
21 בפברואר 2024, 11:32
תיאוריהתיאוריה לנהיגהנהיגהלימוד נהיגהתאוריה    
5 תשובות
פעם ראשונה
.
....... .......
עברתי ראשונה
Queen Butterfly
זה לא קשה פשוט תלכי לפי היגיון
H
Hadaros
עברתי תאוריה שלישית
Y
Yves saint laurent
זה בסדר לא כולם עוברים בראשונה זה לזכור הרבה כללים וזה ממש מסובך
כ
כל יום אתה פוגש חבר
באותו הנושא:
אחרי כמה פעמים עברתם תיאוריה?
כמה פעמים ניגשתם לתיאוריה עד שעברתם?
כמה פעמים ניגשתם לתיאוריה עד שעברתם?
מי שעשה תיאוריה- באיזה פעם עברתם ובאיזה גיל?
דחוף מה זה לפני יומיים עברתי תיאוריה ופתאום שלחו לי עכשיו הודעה שלא עברתי תיאוריה
כמה פעמים עשיתם תיאוריה עד שעברתם?
עברתם תיאוריה בפעם הראשונה? כמה זמן למדתם?
לאלה שעברו תיאוריה, אחרי כמה פעמים עברתם?
אחרי כמה זמן עברתם תיאוריה?
כמה זמן למדתם לתיאוריה? ואיזה תיאוריה עברתם?
כמה זמן לקח לכם ללמוד לתיאוריה ואיזה תיאוריה עברתם?