5 תשובות
פעם ראשונה
עברתי ראשונה
זה לא קשה פשוט תלכי לפי היגיון
עברתי תאוריה שלישית
זה בסדר לא כולם עוברים בראשונה זה לזכור הרבה כללים וזה ממש מסובך
באותו הנושא: