התחברות
הרשמה
למה כשאני על מצב נא לא להפריע אני עדיין מקבלת שיחות?
20 בפברואר 2024, 19:26
טלפון
צלצולים
תשובה אחת
כי ככה ההגדרות שלך
אם תלך להגדרות של נא לא להפריע תראה שאפשר לשנות את זה
.
.NICE MAN
באותו הנושא:
כשאני מקבלת פרחים בתשובות אנונימיות אני עדיין מקבלת אותם?
אם אני שמה על מצב נא לא להפריע עדיין אני אשמע את השעון המעורר?
במצב שקט באייפון עדיין מקבלים ושומעים שיחות או שזה כמו בנא לא להפריע?
רק אני מקבלת קרינג רציני כשאני רואה שיחות ישנות עם האקס?
כשאני מקבלת פרח על תשובה אנונימית, הפרח עדיין נספר לי לפרופיל?
מישהו קיבל שיחה "שומע חברה שלי מקבלת שיחות מהטלפון הזה"?
במצב נא לא להפריע באייפון אני עדיין אשמע את הצלצול של השעון מעורר?
אני שמה מצב נא לא להפריע וזה עדיין שולח לי הודעןת מהוואטספ מה לעשות ?
למה כשאני שמה נע לא להפריע זה עדיין מתריע
במצב נא לא להפריע עדיין אני אשמע שעון מעורר?
אם אני שמה את הטלפון על "נא לא להפריע" השעון מעורר עדיין יעבוד ?