התחברות
הרשמה
למה כשאני שמה נע לא להפריע זה עדיין מתריע
זה מאבד מהמשמעות של זה לא הבנתי למה זה ככה
יש דרך לשנות את זה?
26 בפברואר 2023, 00:37
הודעות
הגדרות
טלפון
למה
2 תשובות
גם לי זה לא עובד
פשוט תכיני לעצמך מצב ריכוז ותעשי שזה לא יתריע על כלום
B
BL זה דבר מדהים
צריך לכבות את הרטט בהגדרות
E
Elihhhhhhh
באותו הנושא:
אם אני שמה על מצב נא לא להפריע עדיין אני אשמע את השעון המעורר?
כשאני הופכת לעונה בכירה, זה מתריע לי?
במצב נא לא להפריע באייפון אני עדיין אשמע את הצלצול של השעון מעורר?
בטעות שלחתי הודעה למישהו בטיקטוק ומחקתי זה עדיין מתריע לו או לא?
למה כשאני מקבלת הודעות באינסטגרם זה לא מתריע לי?
אם עשיתי למישהי לייק ואז ישר הוצאתי זה עדיין מתריע לה שעשיתי?
במצב שקט באייפון עדיין מקבלים ושומעים שיחות או שזה כמו בנא לא להפריע?
אם עשיתי למישהי לייק באינסטגרם והורדתי ישר זה עדיין מתריע?
סנאפצאט עדיין מתריע אם עושים צילום מסך?
מה לעשות אם אתחלתי את הטלפון (אייפון) ועכשיו הווצאפ לא מתריע לי על הודעות (כיאילו הוא מתריע לי רק כשאני בתוך האפליקציה)?
כשאני מתחילה לעקוב אחרי מישהו באינסטגרם (יש לו חשבון פתוח) זה מתריע לו?