6 תשובות
"תודהה מעריכהה" או פשוט "תודהה'הה" כי זה באמת מרגש אותי
אני אוהבת שמחמיאים לי
אני אוהבת שמחמיאים לי
אומרת תודה ובורחת
(אני שונאת שאומרים לי שאני יפה. אם מחמיאים לי רק על השיער או הבגדים או משהו כזה אז אני ממש אשמח ואגיד תודה בפרצוף זורח וכו וכו)
(אני שונאת שאומרים לי שאני יפה. אם מחמיאים לי רק על השיער או הבגדים או משהו כזה אז אני ממש אשמח ואגיד תודה בפרצוף זורח וכו וכו)
תודה או לפעמים פשוט מחייכת כי זה לא מלהיב כבר
אומרת תודה לפעמים מחזירה מחמאה לפעמים לא
אומרת לו; אויש תודה
יואו תודה רבה עם חיוך מביך שאני לא שולטת בו
באותו הנושא: