9 תשובות
לא כי אני לא מתייחסת ככה לתגובות של אחרים (לטוב ולרע), ובטח שלא לאנשים מאחורי מקלדת באתר אנונימי כמו סטיפס.
מה שאני חושבת על עצמי זה מה שקובע בעיקרון
לא.
אני יודעת מה אני שווה ואני יודעת שאני יפה וגם אומרים לי את זה אז למה שכמה תגובות רעות של ילדים מוזרים באתר הזה יפריע לי?
אנונימית
לא הייתי לוקחת ללב
לא ראו אותי מעבר לתמונה וגם אם כל הזמן היו אומרים לי שאני יפה ורק כמה בודדים שלא כמו שרשמת הייתי מתייחסת לרוב
שואל השאלה:
זה לא היה כמה בודדים, זה היה יחסית הרבה ממה שציפיתי ולכן לקחתי ללב. אבל כן, היו גם כאלה שהתלהבו, הרבה שאהבו
אנונימית
שמעי
יש גם קנאים וממורמרים בעולם. מה שאת חושבת ומרגישה משנה.
שואל השאלה:
צודקת
אנונימית
שואל השאלה:
הם לא ידעו שזאת אני, אבל יכול להיות שהבינו ובכוונה ניסו להוריד
אנונימית