10 תשובות
כל דבר מתחת ל80 זה מבאוס רצח
55
אנונימית
90 ומטה.
מתחת ל100, נטו כי ירדתי מ4 ל3
כל מה שהוא נכשל
מתחת ל80
מתחת ל55
5 יחל מתמטיקה, המורה ממש מקשה עלינו במבחנים, במבחן האחרון היא בנתה את המבחן גם ל4 יחל כי המורה שלהם לא יכלה, והלך להם נוראי, יותר מכשהמורה שלהם בונה את המבחנים (אני מאמין שהבגרות תהיה יותר קלה מהבולשיט שנותנים לנו במבחנים, במיוחד הגיאומטריה)
מתחת 85 בשלוש יחל אין הרבה מה לטועות אז זה יבאס
מתחת ל50
ב4 יחל
מתחת ל85