8 תשובות
תלך לאבחון ותעשה את מה שאומרים לך שם
שואל השאלה:
אין לי מושג
אין לי מושג
אנונימי
מהיועצת זה הדבר הכי קל להוציא
אבל הוא יתן לך בלי בעיה לא עושים עם זה בעיות
אבל הוא יתן לך בלי בעיה לא עושים עם זה בעיות
שואל השאלה:
זה תקף גם לבגרות תוספת זמן?
זה תקף גם לבגרות תוספת זמן?
אנונימי
שואל השאלה:
איך בלי אבחון?
איך בלי אבחון?
אנונימי
הולך לאבחון
פשוט להיות את ולבקש ממנו את זה בסוף
אבל אפשר לקבל תוספת זמן בלי איבחון
אבל אפשר לקבל תוספת זמן בלי איבחון
באותו הנושא: