התחברות
הרשמה
הגיוני שאמרו לי שיש תוספת זמן במבחן אבל בלי אבחון?
26 בינואר 2023, 23:24
איבחון
הקלות
קשב וריכוז
תשובה אחת
לא
ד
דורגה
באותו הנושא:
אפשרי לקבל תוספת זמן במבחנים ללא אבחון?
תוספת זמן במבחן זה אבחון דידקטי?
האם הגיוני שמבחן נמשך שעתיים עד שעתיים וחצי ולמי שיש תוספת זמן נותנים חמש שעות?
הגיוני שהיועצת נותנת תוספת זמן לבגרויות? אחרי שדיברתי איתה כמובן (לא עשיתי אבחון, כיתה י)
אם אני בכיתת מבר, אני יכול לבקש תוספת זמן ללא אבחון ?
מי שעשה אבחון רק של תוספת זמן אשמח אם יכנס ;)
מה הסיבות והאבחון שבגללם מקבלים תוספת זמן במבחנים?
אני רוצה לעשות אבחון לתוספות זמן במבחנים איך קוראים לבדיקה הזאת אם מישהו יודע?
אני בכיתה יא אני יכול עדיין להוציא תוספת זמן בבגרויות?(בלי אבחון)
איך אני מתכוננת למבחן בפיזיקה שאמרו שהנוסחאות שיהיה צריך יהיו כתובות במבחן?
יש לי אפשרות לקבל הארכת זמן במבחן מבלי לעשות אבחון ? המורה שלי אמרה לי שלא אבל ראיתי פה שאלה שאמרו שכן ?