8 תשובות
שואל השאלה:
אבל אז יעבורו עוד 2 דקות עד שאני
יענה לדלת
^למה אתה עם בוקסר סתם ככה? קפוא
שואל השאלה:
לא קפוא בבית אבל היום ספציפית יותר קר, נכון
מכנס ארוך מעל 20 מעלות זה מחמם יותר מידי
לא יודע, לפחות אותי
כי אין לי פיג'מה דקה כמו של בתי חולים
בבית שלי קר 24/7
שואל השאלה:
אבל אני בבית שלי לא של השליח/ה
שואל השאלה:
בכל מקרה אני לא שמן או משהו
נראה בסדר סך הכל
שואל השאלה:
באמת קראת תגובות אחרות שלי ?
וואי את הראשונה שמחמיאה לי כאן בסטיפס.
על אף שמחמאות הן דבר יפה אני נאחז
במציאות, אני לא חכם אבל תודה.
רק כדי להשלים את התמונה לגבי
קוד לבוש וכל זה
אני לא יוצא מהדירה אפילו עם
נעלי בית, אבל בפנים זה בפנים
שהרי נאמר, ביתו הוא מבצרו
של האדם. נראה לי אחרי הכל,
ששליח, ובפרט שליחה, צריכה
לכל הפחות להתקשר 10 דקות
לפני ההגעה. אני אפילו רושם
בהערה להזמנה "לתאם הגעה".
נוצר מצב שהשליחים מחשיבים
את זה לבזבוז זמן.
לא בטוח שההיא שרצה כמו
משוגעת ברחה ממני
אבל האמת קצת נעלבתי
אולי לזה התכוונתי באומרי
שאני לא נראה עד כדי כך
רע, זה לא היה בהקשר מיני
או קיי אני לא חכם
אבל בואי, גם לי יש טיפה
קטנה של אינטליגנציה רגשית
מפליא אותי שמישהי עוקבת
אחר התשובות שלי
ייתכן שדיברנו פעם בפרטי
אך הזיכרון שלי לא משהו
תודה בכל מקרה !
(אם לא נגמרו לי הפרחים פה
אני תיכף אשלח )
שואל השאלה:
תשמעי, לא הייתי מוצא הסבר יותר טוב בעצמי
ואני לא רע ברטוריקה