12 תשובות
יש פה מישהו
תפוס
תפוס
תפוס
למרות שאני בדרכ לא אומרת את זה כי אני כל הזמן נזכרת בתאיר :/
למרות שאני בדרכ לא אומרת את זה כי אני כל הזמן נזכרת בתאיר :/
אפשר להגיד "כן" "תפוס" "אני פה"
אני פה
שואל השאלה:
חשבתי יותר על משהו בכיוון של פתוח כמו של דודות כזה
חשבתי יותר על משהו בכיוון של פתוח כמו של דודות כזה
למה פתוח אם את בפנים
ואז יפתחו לך?
אומרים תפוס
שואל השאלה:
אם אני אגיד פתוח ידעו שאני שם וזה יהיה מצחיק
אם אני אגיד פתוח ידעו שאני שם וזה יהיה מצחיק
לדפוק ולזרוק
באותו הנושא: