12 תשובות
יש פה מישהו
תפוס
תפוס
תפוס
למרות שאני בדרכ לא אומרת את זה כי אני כל הזמן נזכרת בתאיר :/
אפשר להגיד "כן" "תפוס" "אני פה"
אני פה
שואל השאלה:
חשבתי יותר על משהו בכיוון של פתוח כמו של דודות כזה
למה פתוח אם את בפנים
ואז יפתחו לך?
שואל השאלה:
אם אני אגיד פתוח ידעו שאני שם וזה יהיה מצחיק
לדפוק ולזרוק