4 תשובות
כנראה שלא יהיה לך, בסוף התקופה של השלושה חודשים תבקשי מאנשים עם רישיון לבוא איתך לנסיעות כדי ללמוד
אנונימי
אני באותה בעיה. תנסי חברים של ההורים או אפילו תשאלי את זה את המורה לנהיגה שלך לגבי מה אפשר לעשות
שואל השאלה:
אם לאבא שלי היה רישיון אבל לא בארץ זה עדיין תקף?? (הוא עשה תאוריה בארץ אבל לא רישיון) הוא יכול להיות מלווה?
אנונימית
לא תקף, תצטרך פשוט לחכות את ה3 חודשים ואת החצי שנה