5 תשובות
כן כדי גם לי אין אני עושה כי למה לר
אני בדיוק במצב שלך וכבר עבר 9 חודש, וזה שווה כי הנהג חדש עובר, ותמיד פתאום יש מצבים שאפשר לנהוג והרישיון עוזר , ובכללי עדיף לסיים כמה שיותר מוקדם
שואל השאלה:
תודה רבה!!