3 תשובות
זה לא פדיחה
תבואי למקום ותגידי להם שדיברת בטלפון עם מישהו על עבודה ואמרו לך להגיע ותשאלי עם מי אפשר לדבר
פשוט ללכת לשם ולהתקשר אליו שאת מגיעה
תבדקי באיזה שעה, תעדכני אותו לפני שאת יוצאת מהבית שקבעתם בשעה ככה וככה ושאת עוד מעט יוצאת לשם
לדעתי אל תצאי עד שהוא לא עונה בוודאות שהוא מאשר, כי זה לרוב מנהלים והם אוהבים לשחק על חשבון אחרים כי הם "מנהלים" חיים בסרט..