התחברות
הרשמה
אשמח לשמוע את דעתכם על שיר שניגנתי ושרתי
https://voca.ro/1nObOOHs5Jyo
אני יודע היה לי קצת קשיים בנשימה במהלך השיר ושמים לב לזה ולפעמים מיהרתי
היה לי הרבה שינויי טון בקול אבל זה בכוונה, זה קאבר לשיר אני אש שעשיתי בגרסא שלי
אשמח לשמוע דעה אם אהבתם ונקודות לשיפור.
שואל שוב כי אני רוצה עוד ביקורת 3>
17 בפברואר 2024, 14:12
חוות דעת
ביקורת
שירה
נגינה
דעות גולשים
תשובה אחת
יש לך קול ממש נעים
t
turner's
באותו הנושא:
אשמח לשמוע את דעתכם על שיר שניגנתי ושרתי
שלום לכולם, אשמח לקבל חוות דעת לגבי קטע שניגנתי
קטע קצר שניגנתי, מה דעתכם עליו?
מה דעתכם על זה (שיר שניגנתי בפסנתר)?
מה אתם חושבים על איך שניגנתי ושרתי?
אשמח לשמוע את דעתכם, איך ניגנתי/שרתי ?
מה דעתכם על מה שניגנתי?
מה דעתכם על מה שניגנתי?
מה דעתכם על הקטע שניגנתי?
מה דעתכם על הקטע שניגנתי?
מה דעתכם על הקטע שניגנתי?