5 תשובות
כי זאת מילת גנאי נגד אנשים שחורים שמלאה בשנאה וגזענות
כי אנשים מחשיבים את המילה הזו כמילת גנאי מה שהופך את זה לגזענות
פעם הלבנים העשירים שהיו קונים עבדים שחורים היו קוראים להם ניגר. אחרי השחרור השחורים התחילו לקרוא ככה אחד לשני בתור "reclaiming" של המילה. עכשיו זה נחשב מעליב שלבן קורא לשחור ככה
זה מילת קללה סוג של לאנשים עם צבע עור כהה