14 תשובות
מי אמר שאסור תעשו מה שבא לכם
שואל השאלה:
^^היא לא אמרה לך אחותי היא אמרה לך אחי
אנונימי
מותר זה סתם מציק
כאילו
ישר להכניס אותו לפרנדזון
אנונימי
כי זה מכניס אותנו חזק לפרינדזון
אנונימי
שואל השאלה:
^^לא בהכרח
חוץ מיזה אתה רוצה זוגיות עם כל הבנות ?
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אתה הרי גם לא אח של כל הבנים שאתה אומר להם אחי
אנונימי
אני אומרת לחברות צפציפיות שלי אחותי וזה נורמלי
כי זה פוגע לבנים באגו השברירי שלהם
שואל השאלה:
^אז אוליי שאף אחד לא יגיד חוץ מבני משפחה ואז לא יהיו בעיות ?
אנונימי
כי בת היא לא בן ואומרים אחותי
שואל השאלה:
^עדיין
אנונימי
כי אני לא רוצה לזיין את אחותי
אנונימי
שואל השאלה:
^בסדר אז מה זה לא שהיא באמת אחותך
אנונימי