5 תשובות
כן ככה עושים תשימי שתי שכבות לק ג'ל ואחר כך טופ
שואל השאלה:
כן אבל אני שמה לק בסיס רגיל כאילו לא רשום עליו שהוא גל
כן אבל אני שמה לק בסיס רגיל כאילו לא רשום עליו שהוא גל
אנונימית
כן
אנונימית
כן כן זה בסדר
לא אם זה לק רגיל זה סתם לא יחזיק לך מעמד,תקני בייס(בייסקוט) שמתאים ללק גל תייבשי,מעליו שימי כמה שכבות שצריך של לק בצבע שמיועד לגל ומעל טופ(טופקוט)
אנונימית
באותו הנושא: