3 תשובות
תחכה שהמנוי יתבטל
ואתה לא צריך ליווי הורים אתה רק צריך שהם יחתמו לף על אישור
אם אתה יכול תרשום עכשיו
שואל השאלה:
אה ועוד משהו אם אני מתחת ל18 אני צריך לווי הורה כדי להרשם?
אנונימי