התחברות הרשמה

ללכת לחדכ או לעשות אימון בחוץ?

החדכ קצת רחוק מהבית והאימון שאני מתכוון לעשות זה גב ככה שיש מתח
16 בפברואר 2024, 13:16
אימוני כושרחדר כושרשריריםתרגילים    
4 תשובות
לאא קר בחוץ
Y
Yaeloshh
בחוץ
א
אֲחַשְׁדַּרְפָּנִים
בחוץ
ה
הbff של ADHD
קר בחוץ
ד
דיימונית הנקבה
באותו הנושא:
ללכת לאימון בחדכ עם כאב בטן וקלקול קיבה ?
אני מובכת ללכת לבד לחדכ ואין לי שום חברה שרוצה לבוא, מה לעשות?
ללכת לחדכ או לא ללכת לחדכ?
אני מפחד ללכת לחדכ פעם ראשונה לבד מה לעשות??
אני צריכה ללכת לחדכ עכשיו ומה זה אין לי כוח מה לעשות?
עד כמה זה רע ללכת עכשיו לאימון בחדכ אחרי שלא ישנתי כל הלילה?
אם אני בדירה בשירות לאומי אני יכולה לעשות דברים כמו לעבוד או ללכת לחדכ?
ללכת לאימון רגליים בחדכ היום בערב בסביבות 20-20:30 או מחר בבוקר ב 6/7?
ללכת היום להליכה בחוץ או בחדכ??
עדיף ללכת עכשיו לחדכ ולאחר לעבודה בהרבה או ללכת מחר לחדכ ברוגע יותר ?
מה עדיף - ללכת לחדכ או אימון ביתי? ולמה?