7 תשובות
תרשמי שגם את
"כן, חשבתי על זה ;)" או "שיואוו גם אני התגעגעתי לעצמי"...
אם התגעגעת אליו, תעני שגם אני:)
שואל השאלה:
אז לרשום לו גם אני התגעגעתי אלייך ❤?
אז לרשום לו גם אני התגעגעתי אלייך ❤?
אנונימי
תרשמי לו "כן, הרבה זמן לא דיברנו" או "גם אני אליך (:" אם באמת התגעגעת
גם אני אליך.
מה עוד?
אהבה זה משהו שצריך להיות זורם, מה היית אומרת לו אם היית פוגשת אותו ברחוב?
משהו חד וחלק.
מה עוד?
אהבה זה משהו שצריך להיות זורם, מה היית אומרת לו אם היית פוגשת אותו ברחוב?
משהו חד וחלק.
אני התגעגעתי אלייך יותר \ גם אני התגעגעתי אלייך.. ♥
באותו הנושא: