7 תשובות
תרשמי שגם את
"כן, חשבתי על זה ;)" או "שיואוו גם אני התגעגעתי לעצמי"...
אם התגעגעת אליו, תעני שגם אני:)
שואל השאלה:
אז לרשום לו גם אני התגעגעתי אלייך ❤?
אנונימי
תרשמי לו "כן, הרבה זמן לא דיברנו" או "גם אני אליך (:" אם באמת התגעגעת
גם אני אליך.
מה עוד?
אהבה זה משהו שצריך להיות זורם, מה היית אומרת לו אם היית פוגשת אותו ברחוב?
משהו חד וחלק.
אני התגעגעתי אלייך יותר \ גם אני התגעגעתי אלייך.. ♥