8 תשובות
אנשים זה דבר קנאי אל תתייחס אליהם
תמיד לאנשים יהיה מה להגיד
תתעלם ותמשיך בחייך
אתה יודע הכי טוב מה טוב לך, הם לא מבינים באמת
פשוט תתעלם ותמשיך בשלך
תתעלם ותמשיך בחייך
אתה יודע הכי טוב מה טוב לך, הם לא מבינים באמת
פשוט תתעלם ותמשיך בשלך
הם קנאים
וגם זה לא כאילו אתם בזוגיות או משהו זה בסדר לא לספר כמה דברים לא מבינה למה הם כועסים על זה ואם הם עוד פעם כועסים על זה אז תגיד להם מה שכתבת פה
וגם זה לא כאילו אתם בזוגיות או משהו זה בסדר לא לספר כמה דברים לא מבינה למה הם כועסים על זה ואם הם עוד פעם כועסים על זה אז תגיד להם מה שכתבת פה
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם 3>
תודה רבה לכולם 3>
אנונימי
קנאה או שמעלה להם תביטחון להוריד אחרים תתעלם אל תתייחס אליהם ואז הם יתעייפו
אנונימי
אנשים לא יודעים לפרגן אולי מקנאה אין לדעת.
תמשיך לעשות מה שאתה אוהב ועוף על החיים שלך אתה לא זקוק לדעתם של אנשים בשביל זה
תמשיך לעשות מה שאתה אוהב ועוף על החיים שלך אתה לא זקוק לדעתם של אנשים בשביל זה
פשוט אל תתייחס
אדם גאון מצליח מטרות שהאדם הממוצע לא מבין