התחברות
הרשמה
כמה כסף לשים בחינה של אחות של הבן זוג שלי ?
אחות של הבן זוג שלי מתחנת , אנחנו בני 18.
יש לה חינה בשבוע הבא , אמא שלי המליצה לי לשים 400 שח היא אמרה שזה מספיק .
מפחדת שיצא פאדיחה שאני "קמצנית" או משהו כזה.
מה לעשות?
אני הולכת לבד רק אני.
16 בפברואר 2024, 03:41
כסף
אירועים
חתונה
תשובה אחת
זה מספיק
את לא בת שלושים
ואתם לא נשואים
s
shetefdam
באותו הנושא:
חברה הזמינה אותי ועוד כמה חברות לחינה של אחותה, כמה כסף לשים ?
אחות של הבן זוג שלי מתחתנת, כמה לשים בחינה וכמה בחתונה ?
אחותי מתחתנת ובטקס חינה אני לובשת שתי תלבושות אחת כסף ואחת זהב . איזה צבע אני צריכה לשים בציפורניים?
זה לגיטימי מצדכן לשים תחתונים של אחותכן או שאחותכן תשים את שלכן ?
אני נוסעת לכותל ואני רוצה לשים פתק, אני יכולה לשים יותר מאחד? מבחינה שאולי אחוהים לא יגשים את זה
תגידו אם הוזמנתי לחינה ולחתונה של אחות של חבר שלי, אז אני אוזמן גם לשבת חתן?
התלבשתי ככה לחינה של אחותי איל יצאתי?
זה בסדר לשים חינה על הפנים?
שיזוף!! אפשר לשים חינה?
אוקיי אז אחותי מתחתנת ויש לנו חינה ביום שלישי ואין לי עדיין שמלה.
יש לאחות של חברה שלי חינה זה בסדר שאשים 250?