6 תשובות
את תצאי כמו ג'חנון עם תשימי חינה
עדיף שלא
שואל השאלה:
אם אני אשים קצת?
אני נואשת אני חייבת צבע דחוך
שואל השאלה:
מכונת שיזוף לא מסרטן?^^
שואל השאלה:
ניסיתי של נטע^
אוי ואבוי לא אל תעשי את זה
ניסית את של נטע אלחמיסטר?
אז מכונות שיזוף לא חינה אוי ואבוי