9 תשובות
שואל השאלה:
יספיק לי שיעור 2 לדעתך כדי שהוא יגיש אותי לטסט אם הוא יראה שאני יודע חניות טוב?
יספיק לי שיעור 2 לדעתך כדי שהוא יגיש אותי לטסט אם הוא יראה שאני יודע חניות טוב?
אנונימי
כדאי לך לתרגל את זה עד שתרגיש מוכן
לא כדאי לרוץ לטסט ואז להיכשל על חניה זה סתם באסה
ותמיד תזכור שאתה יכול לתקן חניה תוך כדי
לא כדאי לרוץ לטסט ואז להיכשל על חניה זה סתם באסה
ותמיד תזכור שאתה יכול לתקן חניה תוך כדי
אם המורה שלך טוב שיעור אחד בהחלט יכול להספיק
גם אחרי שתעברי טסט תצטרכי ללמוד להחנות, עברתי טסט לפני 9 חודשים ואני עדיין עוד לומדת איך להחנות. זה לא משהו שבא בקלות לצערי
שואל השאלה:
היה לך בטסט ניצב או מקביל?
היה לך בטסט ניצב או מקביל?
אנונימי
היה לי ניצב
מצטער לא רוצה לדכא אבל אני הבנתי איך חונים נורמלי רק אחרי איזה שנתיים על הכביש. לא הייתה לי חנייה בטסט למזלי חח
אנונימי
הכל תלוי בתפיסה שלך בזה
אצלי בהתחלה היה טיפה קשה לדעת את המיקום של הרכב אבל עכשיו הרבה יותר טוב
אצלי בהתחלה היה טיפה קשה לדעת את המיקום של הרכב אבל עכשיו הרבה יותר טוב
אני בשיעור 40 ועדיין חונה כמו בהמה
אנונימית
באותו הנושא: