4 תשובות
לרוב זה לוקח גג 3 שיעורים
עד היום אני לא יודע לחנות חחח. לקח לי הרבה חייב להודות ובטסט שלי הטסטר פשוט אמר לי לעצור ליד שפת המדרכה ולא הייתה אפילו מכונית אחת בכביש חח
אנונימי
כן ועדיין לוקח לי קצת זמן עדיין, זה לגיטימי. מבטיחה לך שבסוף תגיע לטסט מוכן עם חניה מושלמת :)
שואל השאלה:
אבל ה 2 3 שיעורים האלה הספיקו לך כדי לעבור בטסט?
אנונימי